Редакторів реформованих ЗМІ Тернопільської, Львівської, Закарпатської, Волинської областей запрошують до участі у дводенному тренінгу на тему: «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа».
Проживання та тренінг - 06-07 грудня (п’ятниця-субота) у готелі «Тернопіль» вул. Замкова, 14 м. Тернопіль
Участь для редакторів ЗМІ безкоштовна, згідно акредитації. Кількість місць обмежена. Організатори забезпечують учасників проживанням, сніданком і обідом, роздатковими матеріалами; кошти за проїзд відшкодовуються тільки за наявністю квитків.
Тренер - Антон Онуфрієнко. Про нього: 17 років роботи у медіа, з них 14 - на керівних посадах та у продажах. Засновник інтернет-видання про міську культуру БЖ, яке за останні 9 місяців збільшило продажі у 7 разів (найбільший рекламний контракт — 210 тис. грн. за один спецпроєкт). Досвід роботи з найбільшими рекламодавцями у сегменті нативної реклами — Apple, KLM, Martini, Ray-Ban, Jagermeister, Hennessy, Київстар, OLX, Lenovo та багатьма іншими.
Навчався продажам у Іллі Рейніша (Laba), Михайла Смелянова (Мегапрорив) і Валентина Яроменко (White sales). Проводив тренінги для регіональних редакцій проекту «Або» та лекції з монетизації медіа у Projector. Запускав видання The Insider, журнал для освітян «Освіторія», перезапускав видання про медіа «Телекритика» та бізнес-розділ Liga.
Програма заходу - на сайті Тернопільського прес-клубу
____________
Тренінг проводиться в рамках проєкту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews