Короткий огляд результатів моніторингу за вересень 2012 р.
У вересні політична реклама заполонила весь інформаційний простір: білборди, сітілайти, стрічки новин в Інтернеті, шпальти газет, ефір. Процес закономірний для будь-яких виборів і шанс для власників інформаційних носіїв заробити копійку. Окремі друковані видання навіть збільшили кількість сторінок. Лишається порадіти за колег, якби не одне але…
Як ми уже писали у попередньому оглядовому звіті за серпень, упродовж трьох місяців виборчої кампанії Волинський прес-клуб здійснює моніторинг регіональних засобів масової комунікації (ЗМК) на наявність політичної «джинси» (замовних матеріалів, не позначених як замовні).
У вересні нами було проаналізовано 250 публікацій на виборчу тематику в друкованих виданнях, 86 випусків новин на телебаченні і 122 на радіо, 217 повідомлень в інтернет-виданнях.