You are here:
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Волинський прес-клуб

Волинський прес-клуб

трав.07

Про внесення необхідної зміни до статуту товариства. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«У вашій попередній консультації щодо виконання засновником обов’язків директора без отримання заробітної плати зазначено, що таке  управління здійснюється відповідно до установчих документів, тобто повинно бути відповідне положення в статуті товариства. Яке саме положення повинно бути в статуті та  чи могли б ви надати зразок?»

Детальніше...
 
квіт.27

Про прийняття на роботу за цивільно-правовою угодою. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Під час оптимізації роботи редакції виникла необхідність у прийнятті працівника на роботу за цивільно-правовою угодою. Чи  потрібно при цьому подавати повідомлення в податкову?»

– Постанову Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 188 від 12.02.2020, було розроблено Мінсоцполітики відповідно до частини третьої ст. 24 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП), яка містить положення щодо укладення трудового договору.

Детальніше...
 
квіт.27

Видання «Твій вибір» та «Район.Луцьк» – знову найбільш гендерночутливі: результати квітневого моніторингу

Другий цьогорічний етап моніторингу гендерної чутливості регіональних волинських медіа тривав упродовж 12-18 квітня 2021 року.  Аналізували  5 інтернет-видань («ВолиньPost», «Волинські Новини», «Волинь 24», «Перший», «Район Луцьк») та 5 друкованих видань (газети «Волинь», «Волинська газета», «Твій вибір», «Вісник і К», «Луцький замок»).

Зауважимо, що аналіз кожного медіа відбувається за кількома категоріями: кількісними (відсоток чоловіків і жінок як експертів/експерток, героїв/героїнь та вживання фемінітивів) та якісними (використання стереотипних образів і сексистського контенту в журналістських матеріалах). Також виокремлювали матеріали з гендерної тематики.

У друкованих ЗМІ показник присутності жінок як експерток залишається на тому ж рівні, що й у лютому, і становить 27%. Дані щодо героїнь фактично такі ж – їх 37% (попередній показник – 40%). Найменше експерток у «Волинській газеті» та газеті «Луцький замок» – усього 9% та 13% відповідно.

Показник щодо героїнь коливається від 25% («Волинська газета») до 49 % («Твій вибір»).  У «Віснику» і «Волині» героїнь практично на однаковому рівні (41 % і 38 % відповідно).

Вже традиційно найбільше чоловіків у матеріалах про спорт та кримінал/надзвичайні події. Причому в останній тематиці вони у переважній більшості представлені як порушники закону. Також чоловіки домінують і як експерти, і як герої у темі політики/діяльності органів місцевого самоврядування.

Жінки найчастіше коментували питання сфери соціального захисту та медицини, а як героїні переважають у матеріалах про культуру та у «невигаданих історіях».

У цьому періоді чимало матеріалів були присвячені темам, які піднімали питання вакцинації від коронавірусу, ситуації з пандемією, питанням благоустрою у громадах. Тенденція щодо багатьох «лайфових» матеріалів на шпальтах газет продовжує зберігатися у «Твоєму виборі» та «Віснику».

 

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
квіт.25

Гендерний баланс, фемінітиви і трохи стереотипів: результати моніторингу регіональних медіа у квітні 2021 року

Те, що медіа суттєво змінили своє ставлення до фемінітивів, ми вже зазначали у підсумках лютневого моніторингу. Результати аналізу контенту регіональних друкованих та інтернет-видань 12-18 квітня 2021 року засвідчують позитивну тенденцію: у сумських медіа, які найбільше ігнорують фемінітиви, їх кількість зросла на 5% (у лютому - 25%, у квітні - 30%), а в миколаївських - на 9% (29% - у лютому, 38% - у квітні). Найвищий і стабільний показник - 91% - зберігають львівські медіа.

А от ситуація з гендерним балансом - не настільки втішна: кількість жінок як експерток (тих, хто коментує, кого цитують) і героїнь (кого згадують) в аналізованому контенті переважно втричі нижча, ніж експертів і героїв публікацій. Найбільшою мірою думка жінок присутня в матеріалах чернігівських, тернопільських (по 39%), вінницьких (40%), дніпропетровських, кіровоградських і сумських (по 42%) видань. У них же - одні з найвищих відсотків жінок як героїнь. Найменш гендернозбалансованими є публікації в одеських, миколаївських, закарпатських, луганських і полтавських медіа, де кількість чоловіків у 4 рази перевищує кількість жінок. 

Для збільшення натисніть на зображенні

Детальніше...
 
квіт.20

Про безоплатне виконання засновником обов’язків директора. Юридичні консультації з діяльності друкованих ЗМІ

На запитання відповідає медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор ФЕДОРЕНКО.

«Хочемо тимчасово призупинити діяльність підприємства, у зв’язку з чим звільняємо всіх працівників редакції. Я, як засновник, збираюся виконувати обов’язки директора без отримання заробітної платні, але мені кажуть, що податкова може донарахувати податки та штрафи. То чи може засновник виконувати обов’язки директора безоплатно?».

Засновник може виконувати обов’язки керівника на безоплатній основі.

Є випадки, коли ДПС та Держпраці трактує такі випадки, як трудові, і застосовує штрафи та донарахування податків та зборів, але такі рішення визнаються судами протиправними та скасовуються з наступних підстав.

Детальніше...
 
Сторінка 8 з 187

Архів

2021
жовтня
MoTuWeThFrSaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ресурсний центр ГУРТ


Пошук

Наша сторінка на Facebook